Spread the love

מגוון שאלות נפוצות לנוחיותכם

נתקלת בשאלה ולא מצאתם תשובה? אין בעיה תמיד תוכלו ליצור אתנו קשר

  • All
  • אני רוצה לבטל או להחזיר את המוצר שרכשתי. איך זה עובד?
  • דרכי התשלום בהוקלישס
  • האם התשלום שלי מאובטח ?
  • הנהלת חשבונות
  • מדיניות המשלוחים של הוקלישס
  • מטבעות לישס - מה זה אומר?
  • משלוחים ואיסוף עצמי
  • שעות הפעילות ויצירת קשר

מה זה לישס ?

לישס הוא מטבע נצבר בחשבון שלך כאשר אתה מבצע רכישה.
עם הלישס שצברת תוכל לרכוש מוצרים באתר – ממש כמו כסף אמיתי!

כמה לישסים אני מקבל בקניה?

ערך הלישס שתקבל הוא כ5% מערך הקניה, לדוגמא: אם סל הקניות שלך עמד על 100 ₪ תקבל 5 לישס
כמה לישס שווה?
לישס 1 = 1 ₪

האם יש מגבלה ?

כרגע אין מגבלה על צבירת לישסים – יכול להיות שיהיה נעדכן בהמשך אם תהיה מגבלה.
בינתיים כדאי לצבור 🙂

על כל הרשמה לאתר תקבלו 10 לישס – גם אם נרשמתם לאתר הקודם שלנו – המבצע עד סוף חודש יוני 2021

זה בסדר, זה קורה. 🙂 
המערכת באתר שולחת חשבוניות באופן אוטומטי לתיבת הדואר של הלקוח.
במידה ותרצו לשנות את החשבונית אנא צרו עימנו קשר
דרך המייל בלבד. [email protected]
פרטים חשובים לצורך הבקשה
1. מספר הזמנה
2. פרטי קשר חדשים ובמידה ויש
3. פרטי החשבונית החדשה

** לאחר אישור על ידנו, תישלח חשבונית זיכוי וחשבונית חדשה מעודכנת

בכל נושא חשבונאי אחר ניתן להתקשר לטלפון 054-793-4615

שעות הפעילות :  

ימים א’-ה בין השעות 10:00 ל 18:00
ימי ו’ וערבי חג בשעות 10:00 ל 15:00 
—–

אנו עושים את מירב המאמצים לתת את השירות הטוב ביותר ומכל הלב.

במידה ונסית ליצור קשר ללא מענה תמיד ניתן לשלוח הודעה באתר 
יש לציין את מהות הפניה / מספר הזמנה במידה וקיים / פרטי קשר לחזרה

כתובת : תל גיבורים 5 קומה 3 מתחם E-House – הוקהלישס 

דרכי יצירת קשר עם הוקהלישס

טופס צור קשר באתר – לחץ.י כאן

דרך המייל :  [email protected]

טלפון :  054-793-4615

וואצ-אפ – לחץ.י כאן 

עלות משלוח:
משלוח עד בית הלקוח/עסק –  עלות משלוח: 25 ₪
זמני אספקה – עד 3 ימי עסקים (תלוי בבחירת סוג המשלוח ומועד ההזמנה.)
*באזור המרכז עד 2 ימי עסקים

 

איסוף עצמי ללא עלות:
**שימו לב!! לפי ההנחיות – יש לתאם איסוף עצמי מראש.
ניתן לאסוף הזמנות לאחר קבלת הודעה / שיחה ללא עלות נוספת מהמשרד שלנו בכתובת:
תל גיבורים 5, תל-אביב בניין בית טפר קומה 3
טלפון לבירורים: 054-793-4615

שיטת המשלוח:
 שליח עד הבית –
בכל חלקי הארץ מהחברות המובילות בישראל, כולל תיאום אספקה בהודעת SMS ואפשרות מעקב אינטרנטי.
המחיר למשלוח מתייחס להזמנה במשקל של עד 7 ק”ג בלבד.

מתי ההזמנה שלי יוצאת למשלוח? 
הזמנות שמתקבלות עד השעה 14:00 באותו יום עסקים – ישלחו באותו היום.
הזמנות שמתקבלות לאחר השעה 14:00 יצאו ביום למחרת.
הזמנות שמתקבלות לאחר השעה 14:00 בימי חמישי או יום לפני ערב חג, יצאו ביום ראשון או ביום העסקים הקרוב.
לדוגמא: יום שלישי – הזמנה התקבלה ב13:00 – ההזמנה תצא למשלוח באותו היום.
יום חמישי – הזמנה התקבלה ב14:30 – ההזמנה תצא למשלוח ביום ראשון לאחריו
יום שישי   – כל ההזמנות שמתקבלות במהלך הסופ”ש יצאו לשילוח ביום ראשון

הוקהלישס מאחלים לכם קניה מהנה! smiley

hookahlicious.co.il
הינו אתר בטוח לרכישת מוצרים באינטרנט.

תהליך הרכישה באתר מאובטח על פי תקן PCI העולמי, המאושר ע”י חברות האשראי לביצוע עסקאות ברשת.
כמו כן קיימת שכבת אבטחה נוספת הנקראת 3D SECURE (מה זה?)

אנו לא שומרים את פרטי התשלום
לעיתים מערכת הסליקה שומרת טוקן של כרטיס האשראי המאפשר למשתמש לבצע רכישות באתר ללא צורך בהזנה חוזרת של פרטי כרטיס האשראי,
זאת על ידי אישור הלקוח בלבד.
לצורך זה מתבצע תהליך טוקניזציה במסגרתו עם הזנת פרטי כרטיס האשראי של המשתמש,
פרטי הכרטיס מוצפנים ואינם נשמרים במאגר המידע של החברה למעט 4 הספרות האחרונות של הכרטיס,
תוקף הכרטיס וכן טוקן המשמש לשחזור פרטי הכרטיס בלבד.

כרטיס אשראי 

התשלום באתר מתבצע על ידי חברת כרטיסי האשראי והסליקה “כאל”
החיוב מתבצע לאחר אישור ההזמנה והתשלום על ידי הלקוח.

PayPal 

ניתן לשלם באמצעות חשבון הPayPal שלך.
מה זה PayPal 

BIT-ביט

כדי לשלם דרך אפלקציית ביט – יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות בשעות הפעילות
מספר הביט – 054-793-4615

ניתן לשלם בדרכים נוספות, כגון העברה בנקאית, מזומן, BIT
כדי להשתמש בדרכים אלו צרו קשר ונשמח לסייע .
ליצירת קשר

אנו פועלים בהתאם לחוק להגנת הצרכן.

מדיניות החלפת ו/או החזרת מוצרים ושירות: מדיניות החזרת מוצרים:
החזרת מוצר תוך 14 יום מתאריך הקניה בלבד, כאשר המוצר חדש ובאריזתו המקורית, לא נעשה שימוש במוצר, בצירוף הוכחת קניה, חשבונית וכד’
בבית העסק בלבד

החזר כספי יינתן, בניכוי דמי ביטול בגובה 5% מעלות המוצר או 100 ₪
לפי הנמוך מבניהם, במקרה החלפת מוצר לא יהיה חיוב דמי ביטול

ביטול עסקאות בכרטיסי אשראי תיתכן עמלת ביטול נוספת בגין עמלת סליקה בגובה של עד 2.5% נוספים לדמי הביטול שלעיל

אין החזר על מוצרים שנרכשו במטבעות לישס
(מטבעות לישס הן נקודות קניה המזכות את הלקוח בהנחה ביחס לכמות הנקודות שנצברו בחשבונו)

בהתאם להנחיות משרד הבריאות,
לא תתאפשר החזרה על מוצרי:
לבוש, מסכות, כל מוצר אשר לא יוכל בשימוש חוזר
חובה על הלקוח לבדוק את הטובין לשביעות רצונו

מדיניות החלפת מוצרים:
מוצר יוחלף תוך 14 יום מתאריך הקניה, כאשר המוצר חדש ובאריזתו המקורית,

בתנאי שלא נפגם ושלא נעשה בו כל שימוש בצירוף אישור החלפה או חשבונית קניה,

בבית העסק בלבד

אין החזר כספי על דמי המשלוח במידה ושולמו

אנו פועלים בהתאם לחוק להגנת הצרכן.

מדיניות החלפת ו/או החזרת מוצרים ושירות: מדיניות החזרת מוצרים:
החזרת מוצר תוך 14 יום מתאריך הקניה בלבד, כאשר המוצר חדש ובאריזתו המקורית, לא נעשה שימוש במוצר, בצירוף הוכחת קניה, חשבונית וכד’
בבית העסק בלבד

החזר כספי יינתן, בניכוי דמי ביטול בגובה 5% מעלות המוצר או 100 ₪
לפי הנמוך מבניהם, במקרה החלפת מוצר לא יהיה חיוב דמי ביטול

ביטול עסקאות בכרטיסי אשראי תיתכן עמלת ביטול נוספת בגין עמלת סליקה בגובה של עד 2.5% נוספים לדמי הביטול שלעיל

אין החזר על מוצרים שנרכשו במטבעות לישס
(מטבעות לישס הן נקודות קניה המזכות את הלקוח בהנחה ביחס לכמות הנקודות שנצברו בחשבונו)

בהתאם להנחיות משרד הבריאות,
לא תתאפשר החזרה על מוצרי:
לבוש, מסכות, כל מוצר אשר לא יוכל בשימוש חוזר
חובה על הלקוח לבדוק את הטובין לשביעות רצונו

מדיניות החלפת מוצרים:
מוצר יוחלף תוך 14 יום מתאריך הקניה, כאשר המוצר חדש ובאריזתו המקורית,

בתנאי שלא נפגם ושלא נעשה בו כל שימוש בצירוף אישור החלפה או חשבונית קניה,

בבית העסק בלבד

אין החזר כספי על דמי המשלוח במידה ושולמו

כרטיס אשראי 

התשלום באתר מתבצע על ידי חברת כרטיסי האשראי והסליקה “כאל”
החיוב מתבצע לאחר אישור ההזמנה והתשלום על ידי הלקוח.

PayPal 

ניתן לשלם באמצעות חשבון הPayPal שלך.
מה זה PayPal 

BIT-ביט

כדי לשלם דרך אפלקציית ביט – יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות בשעות הפעילות
מספר הביט – 054-793-4615

ניתן לשלם בדרכים נוספות, כגון העברה בנקאית, מזומן, BIT
כדי להשתמש בדרכים אלו צרו קשר ונשמח לסייע .
ליצירת קשר

hookahlicious.co.il
הינו אתר בטוח לרכישת מוצרים באינטרנט.

תהליך הרכישה באתר מאובטח על פי תקן PCI העולמי, המאושר ע”י חברות האשראי לביצוע עסקאות ברשת.
כמו כן קיימת שכבת אבטחה נוספת הנקראת 3D SECURE (מה זה?)

אנו לא שומרים את פרטי התשלום
לעיתים מערכת הסליקה שומרת טוקן של כרטיס האשראי המאפשר למשתמש לבצע רכישות באתר ללא צורך בהזנה חוזרת של פרטי כרטיס האשראי,
זאת על ידי אישור הלקוח בלבד.
לצורך זה מתבצע תהליך טוקניזציה במסגרתו עם הזנת פרטי כרטיס האשראי של המשתמש,
פרטי הכרטיס מוצפנים ואינם נשמרים במאגר המידע של החברה למעט 4 הספרות האחרונות של הכרטיס,
תוקף הכרטיס וכן טוקן המשמש לשחזור פרטי הכרטיס בלבד.

זה בסדר, זה קורה. 🙂 
המערכת באתר שולחת חשבוניות באופן אוטומטי לתיבת הדואר של הלקוח.
במידה ותרצו לשנות את החשבונית אנא צרו עימנו קשר
דרך המייל בלבד. [email protected]
פרטים חשובים לצורך הבקשה
1. מספר הזמנה
2. פרטי קשר חדשים ובמידה ויש
3. פרטי החשבונית החדשה

** לאחר אישור על ידנו, תישלח חשבונית זיכוי וחשבונית חדשה מעודכנת

בכל נושא חשבונאי אחר ניתן להתקשר לטלפון 054-793-4615

כרטיס אשראי 

התשלום באתר מתבצע על ידי חברת כרטיסי האשראי והסליקה “כאל”
החיוב מתבצע לאחר אישור ההזמנה והתשלום על ידי הלקוח.

PayPal 

ניתן לשלם באמצעות חשבון הPayPal שלך.
מה זה PayPal 

BIT-ביט

כדי לשלם דרך אפלקציית ביט – יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות בשעות הפעילות
מספר הביט – 054-793-4615

ניתן לשלם בדרכים נוספות, כגון העברה בנקאית, מזומן, BIT
כדי להשתמש בדרכים אלו צרו קשר ונשמח לסייע .
ליצירת קשר

עלות משלוח:
משלוח עד בית הלקוח/עסק –  עלות משלוח: 25 ₪
זמני אספקה – עד 3 ימי עסקים (תלוי בבחירת סוג המשלוח ומועד ההזמנה.)
*באזור המרכז עד 2 ימי עסקים

 

איסוף עצמי ללא עלות:
**שימו לב!! לפי ההנחיות – יש לתאם איסוף עצמי מראש.
ניתן לאסוף הזמנות לאחר קבלת הודעה / שיחה ללא עלות נוספת מהמשרד שלנו בכתובת:
תל גיבורים 5, תל-אביב בניין בית טפר קומה 3
טלפון לבירורים: 054-793-4615

שיטת המשלוח:
 שליח עד הבית –
בכל חלקי הארץ מהחברות המובילות בישראל, כולל תיאום אספקה בהודעת SMS ואפשרות מעקב אינטרנטי.
המחיר למשלוח מתייחס להזמנה במשקל של עד 7 ק”ג בלבד.

מתי ההזמנה שלי יוצאת למשלוח? 
הזמנות שמתקבלות עד השעה 14:00 באותו יום עסקים – ישלחו באותו היום.
הזמנות שמתקבלות לאחר השעה 14:00 יצאו ביום למחרת.
הזמנות שמתקבלות לאחר השעה 14:00 בימי חמישי או יום לפני ערב חג, יצאו ביום ראשון או ביום העסקים הקרוב.
לדוגמא: יום שלישי – הזמנה התקבלה ב13:00 – ההזמנה תצא למשלוח באותו היום.
יום חמישי – הזמנה התקבלה ב14:30 – ההזמנה תצא למשלוח ביום ראשון לאחריו
יום שישי   – כל ההזמנות שמתקבלות במהלך הסופ”ש יצאו לשילוח ביום ראשון

הוקהלישס מאחלים לכם קניה מהנה! smiley

מה זה לישס ?

לישס הוא מטבע נצבר בחשבון שלך כאשר אתה מבצע רכישה.
עם הלישס שצברת תוכל לרכוש מוצרים באתר – ממש כמו כסף אמיתי!

כמה לישסים אני מקבל בקניה?

ערך הלישס שתקבל הוא כ5% מערך הקניה, לדוגמא: אם סל הקניות שלך עמד על 100 ₪ תקבל 5 לישס
כמה לישס שווה?
לישס 1 = 1 ₪

האם יש מגבלה ?

כרגע אין מגבלה על צבירת לישסים – יכול להיות שיהיה נעדכן בהמשך אם תהיה מגבלה.
בינתיים כדאי לצבור 🙂

על כל הרשמה לאתר תקבלו 10 לישס – גם אם נרשמתם לאתר הקודם שלנו – המבצע עד סוף חודש יוני 2021

עלות משלוח:
משלוח עד בית הלקוח/עסק –  עלות משלוח: 25 ₪
זמני אספקה – עד 3 ימי עסקים (תלוי בבחירת סוג המשלוח ומועד ההזמנה.)
*באזור המרכז עד 2 ימי עסקים

 

איסוף עצמי ללא עלות:
**שימו לב!! לפי ההנחיות – יש לתאם איסוף עצמי מראש.
ניתן לאסוף הזמנות לאחר קבלת הודעה / שיחה ללא עלות נוספת מהמשרד שלנו בכתובת:
תל גיבורים 5, תל-אביב בניין בית טפר קומה 3
טלפון לבירורים: 054-793-4615

שיטת המשלוח:
 שליח עד הבית –
בכל חלקי הארץ מהחברות המובילות בישראל, כולל תיאום אספקה בהודעת SMS ואפשרות מעקב אינטרנטי.
המחיר למשלוח מתייחס להזמנה במשקל של עד 7 ק”ג בלבד.

מתי ההזמנה שלי יוצאת למשלוח? 
הזמנות שמתקבלות עד השעה 14:00 באותו יום עסקים – ישלחו באותו היום.
הזמנות שמתקבלות לאחר השעה 14:00 יצאו ביום למחרת.
הזמנות שמתקבלות לאחר השעה 14:00 בימי חמישי או יום לפני ערב חג, יצאו ביום ראשון או ביום העסקים הקרוב.
לדוגמא: יום שלישי – הזמנה התקבלה ב13:00 – ההזמנה תצא למשלוח באותו היום.
יום חמישי – הזמנה התקבלה ב14:30 – ההזמנה תצא למשלוח ביום ראשון לאחריו
יום שישי   – כל ההזמנות שמתקבלות במהלך הסופ”ש יצאו לשילוח ביום ראשון

הוקהלישס מאחלים לכם קניה מהנה! smiley

שעות הפעילות :  

ימים א’-ה בין השעות 10:00 ל 18:00
ימי ו’ וערבי חג בשעות 10:00 ל 15:00 
—–

אנו עושים את מירב המאמצים לתת את השירות הטוב ביותר ומכל הלב.

במידה ונסית ליצור קשר ללא מענה תמיד ניתן לשלוח הודעה באתר 
יש לציין את מהות הפניה / מספר הזמנה במידה וקיים / פרטי קשר לחזרה

כתובת : תל גיבורים 5 קומה 3 מתחם E-House – הוקהלישס 

דרכי יצירת קשר עם הוקהלישס

טופס צור קשר באתר – לחץ.י כאן

דרך המייל :  [email protected]

טלפון :  054-793-4615

וואצ-אפ – לחץ.י כאן 

המוצר נוסף בהצלחה!
המוצר כבר קיים ברשימה!

האם את/ה מעל גיל 21?

אני מאשר את תקנון האתר במידה ולחצתי כן/לא.

עגלת קניות

סגור